2 december (a)

Halloj everybody!
Hmm aldrig haft blogg förut, men vi får se om detta funkar! ;)
Idag har det varit en okej dag, ni vet en sån där helt vanlig..
Inte tråkig, men inte heller rolig.
Imorgon blir det att åka hem till AnnaKarin i Skillingmark och det blir nog jätteroligt!:)
Förut så ringde jag och skulle fixa ett sommarjobb, ska mejla dom sen. Hoppas jag får det isf.
Har inte så mycket mer att skriva utom att jag har funnit endel fina kläder på bubbleroom och gina tricot, så lägger upp någon bild på kläderna jag funnit. ( dock gick det inte att kopiera bilderna på gina tricot men men)


Jeansleggins Bubbleroom. Grymt snygga enligt mig! :)


Älskar dessa!


Denna
klänningen var jättefin också.




Detta var min första bloggtime och antagligen inte sista.
Jag har ett låttips åt er också: Akon- Wating
Grymt bra låt!
Ha det bäst!:D

Kommentarer
Postat av: Marcus

Sexiga kläder ;P ;D

2009-12-02 @ 20:50:29
Postat av: Pär i Stalpe

Uuuu va pärry blogg!

2009-12-02 @ 21:56:59
Postat av: Anonym

Haha i know! ;d

Tack " Pär i stalpe" ;D

2009-12-03 @ 20:32:12
Postat av: Carro

kläderna va ju fula!

2009-12-04 @ 20:58:38
Postat av: Anonym

Snygga!!

2009-12-05 @ 14:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0