Dagen före D

Idag är det den stora dagen före den stora dagen..
Imorgon händer följande.

* Uffebooii blir ääntligen 15 år. Stor pojke nu !;)
* Vi får våra betyg
* Vi ska leka lekar på mentorstiden
*Jag, AnnaKarin och Bibbi ska sjunga Halelujah
* Vi ska äta någonstans ( mysigt)
* Jag ska ha släktkalas!:D

Det ska bli roligt, dock hoppas jag att sången går bra..



Varför går tiden så snabbt?
Känns som igår man gick i 4an.
Det tycker jag inte är roligt.
Jag skulle vilja vara liten igen.
Det skulle vara häftigt.
Dock tror jag inte detta är möjligt.
Men att spola tillbaka tiden skulle vara bra.
Kanske i framtiden?


En Två låt  låtar som jag verkligen rekomenderar är Måns Zelmerlöw med
Forever
och My misstake.
Grymt snygg kille, med underbar sångröst. Det ni! ;-)

Därför passar det perfekt med en bild på honom också tyckte jag!



Puss!

Kommentarer
Postat av: Carro

jag vet att det kommer gå jättebra för er :D och ett stort grattis till ulf :p

2009-12-17 @ 20:29:47
Postat av: Nälle

Jag längtar tills imöra super mycket x3

Kommer bli så skönt med lov äntligen!! xD

2009-12-17 @ 21:45:55
URL: http://corneliaeskilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det gick bra som tur var! Och ja.. Grattis till Ulf!:D



Ja!:)

2009-12-18 @ 14:16:00
Postat av: BIIIBBI

HALLELUJAH stavas det:-D

det gick aaas bra att sjunga:-D:-D:-D

2009-12-18 @ 14:33:35
Postat av: Anna-Karin

Ja! det var skitkul och det gick superbra, det måste göras om.:)

2009-12-18 @ 16:26:43
Postat av: Anonym

Man kan stava olika!!

Måste verkligen göras om ja!:))

2009-12-18 @ 21:20:28
Postat av: kirre

Det gick jätte bra och ni var jätte dukiga! :D mysiiiig lunch också! :D <3

2009-12-18 @ 21:30:24
URL: http://iintesomallaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0