Den sista dagen

Vilken mysig dag det har varit idag!
En trevlig klassstund med lekar och fika.
Därefter betygsutdelning.
Jag blev mycket nöjd med mina betyg!:)
Efter det sjöng vi Halelujah och det gick mycket bättre än väntat.
Tack alla för dom fina orden som vi fick!
Det värmer!
Efter det åt vi Kinamat på en mysig resturang.
Sen var det släktkalas och min släkt är otroligt generösa.
Hade fått födelsedagspresent av hälften av dem.
Fick:
* Nya ridbyxor och ridstrumpor av Farmor och Farfar.
* Fick även presentkort på M&B Fashion ( Maines) på 350 kr.
* 500 kr av Mommi och Moffi.
* 200 kr av Anna, Anders och Filippa.
Imorgon blir det en chilldag.
Kanske va med någon framåt kvällen.
Nu tänkte jag avsluta med att härma Bibbi eller Kirre med 10 sanningar! ;))

1. Jag är otroligt mörkrädd
2. Jag har svårt för att glömma
3. Jag ångrar en sak i mitt liv otroligt mycket
4. Jag blir väldigt lätt nervös
5. Jag sov hos mamma och pappa tills jag blev 9 år
6. Jag blir lätt grinig
7. Om jag skriver med en person och den inte skriver smileys, så tror jag att han/hon är sur på mig ;S
8. Jag tycker om mycket om alla i min klass! <3
9. Jag kan prata med min mamma och pappa om NÄSTAN allt!
10. Jag ÄLSKAR hästar!


Också får ni även en bild på ett par myysiga tofflor.
Nu ska jag se på film med familjen! ;))



Puss!

Kommentarer
Postat av: Lyxbrud

söta gå in o kolla min ab äbis skor på bloggen



www.lyxbrud.blogg.se

2009-12-20 @ 12:18:51
URL: http://lyxbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0