Fredagsmyys!:)

Idag har det varit en bra och rätt rolig dag i skolan.
En lärarlös So- lektion, vilket betydde att endel satt vid datorn, endel körde hänga gubben och lite sånt där..
Vi hade boxningpå gympan. Rätt kul, men jobbigt..

Ikväll blir det att mysa med chips och se på Idol. Hoppas verkligen att nya Snygg-Erik går vidare!

Söndag blir det att sälja fika på Konsthallen och då hoppas jag att det kommer folk och köper bullar, mackor, muffins och andra goda saker av oss. Med andra ord blir det en lugn och skön helg. Och det gillar vi till max!:)

Kopierar detta från Kirres blogg, sry! ;)

Dagens roligaste person: Bibbi med sina skämt
Dagens bästa låt: Fortfarande AKon- Waiting
Dagens bästa händelse: Allt har varit bra idag!:D
Dagens sötaste: Mina söta småbröder med sina sköna kommentarer.


Återigen
kommer lite bilder på kläder som jag tycker är snygga!:)


Gilla tröjan. Eller okej, det kanske bara är märket..


Vill verkligen ha såna här! ;o



Tänkte avsluta med bilder på två av mina sköna vänner! ( dock ville inte bibbi vara med)




Caroline!:D

Kristin!:D


Datorn är dryg, men lägger ut flera på dom andra någon annan dag.
Ha det bäst!:)

Kommentarer
Postat av: Carro

DIN LILLE JÄÄÄVEEELLL!!!!!!!!!!!

2009-12-04 @ 20:57:03
Postat av: Camilla Schön

älskar leggingsen (y)

2009-12-04 @ 22:08:08
Postat av: EN ARG BIBBI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DU TA BOOOOOOOOOOOOOOOORT!!!!!!!!!!!!!!! TANT BILDEN KOMMER IN OCH FISK BILDEN!!!!!!!!!!!!!! TAAAAAAAAAAAAAAA BOOOOOOOOOOORT NUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-04 @ 22:10:10
Postat av: Anonym

Jag älskar också leggingsen! Måste bara ha dom!

2009-12-05 @ 14:32:02
Postat av: bibbi

jag är roolig:-D

2009-12-05 @ 16:25:56
Postat av: kirre

FUCK U FUCK U VERY VERY MUCH!

2009-12-05 @ 18:32:53
URL: http://iintesomallaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0