Slut på veckan



Det har varit en tröttsam, men dock rolig vecka.
Anledningen till dåligt med blogginlägg är tidsbrist.
Men ska försöka att skärpa mig..
I början av veckan har vi haft matteprov och det blev ett G, vilket jag är nöjd med.
Det har även blivit en tur till Challa med Caroline och Kristin, där det handlades julklappar och även Uggs till mig själv! ;)
Har även fyllt år och fått lite roliga grejor!
Vi haft so prov, med stoora frågor. Skrev 8,5 sidor svar tror jag! ;o
I går kväll hade även Caroline, Kristin och Jeanette ordnat en överaskning åt mig.
Vi skulle vara själva i en stuga på natten, och där var även en uppvärmd badtunna.
Vi hade en jätterolig kväll, som måste göras om!
Idag var det lucia. Lillasyster var dagens huvudperson.
Själv fick man vara tärna, men det var också najs! ;)
Imorgon fyller min lillebror 6 år.
Otroligt!
Det känns som det var igår som jag höll en 9 timmars gammal Loke i famnen.
Tiden går alldeles för snabbt.
Ska försöka få in lite bilder nu ( dock mobilbilder eftersom mamma har tappat bort min kamerasladd )
Men bättre än inget, eller hur?





Älskvärda och otroligt sköna! Dock inte mina på bilden.




Fick denna snygging av Carro och Kirre!;)
Dom tyckte att den påminde om en servitris-sak. Men den var snygg tycker jag!



Detta fick jag för min praktik på Barngruppen " Min Klubb".
Det är
* 2 tepåsar, med goda smaker ( passar mig som älskar te)
* Chokladstrut med ljus choklad i
*Tunna choklad skivor, som ser ut som chips.
* Massa lösa choklad godisar
*En jättesöt te"boll" som man har löst te i.

Blev otroligt glad för detta!:D



Nu ska jag snart hoppa i min rödvitrutiga pyjamas och sätta mig och dricka te.
Men först blir det att lägga Loke, eftersom jag är lite barnvakt.

Puss!

Kommentarer
Postat av: carro

jag ser inte vad det står, men fin bild :D Men julklappen du får är MYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKEtMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKET finare :D:D

2009-12-16 @ 10:03:09
Postat av: Anonym

Hehe tack!

Oooh. Nu blev jag nyfiken! :D

2009-12-16 @ 19:46:43
Postat av: Anonym

Hehe tack!

Oooh. Nu blev jag nyfiken! :D

2009-12-16 @ 19:46:58
Postat av: Carro

haha, det förstår jag ;p vänta du bara :p

2009-12-17 @ 20:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0