Smootie

Jag har ett superbra recept på Smootie, nyttigt och gott.
Detta behövs till 2 personer:

* En apelsin
* 2 stora skivor annanas ( färsk och i bitar)
* Några minimorötter
* Ca 0,5 dl vanlig yoghurt
* Ca 0,5 dl mjölk
( en matsked glass kan man ha med om man vill)
* Mixa allting
* Ät och njut.

Det ser inte speciellt gott ut, men det är gott!:)

Den här kvällen drar mot sitt slut.
Ska snart sova och är jättetrött.
Har precis spelat lite Guitarr Hero.
Måste säga att jag är inte så bra på det.
Lillasyster slår mig lätt !;)

Ha en bra kväll!


Smootie i konstig vinkel i ett Cola-glas.


Vill man ha något onyttigare på kvällskvisten kan man satsa på detta.
Snygga glas, vanlijglass, bär och chokladsås.
Voìla. ( detta bjöds på igår kväll när Pär och Linn var här)


Puss!

Kommentarer
Postat av: carro

hejhopp! smsa mig IMORNNNNNNNNNNNNNNNNNNN :D

och smootien såg inte så god ut ;p

2009-12-30 @ 00:12:40
Postat av: Anonym

Hej hopp gummiplopp!

Den var god! ;p

2009-12-30 @ 14:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0