Sööndag

Igår blev det en hel del bakning, blandannat satt hela familjen och gjorde lussekatter, samtidigt som vi lyssnade på mysig julmusik. Roligt ( desto roligare att käka upp dom sen ;) ) Efter det blev det bakning av bullar och chokladmuffins hemma hos mormor och morfar. Jag älskaar att vara där. Hela huset utstrålar mysigt på något sätt. Efter baket blev det hur skönt som helst att sitta i bastun och lyssna på dom nya låtarna på min ipod som Carro hjälpte mig att fixa.
Direkt efter frukost idag blev det älsklings matte i 1,5 timme -.-
Senare stod vi och sålde fika på konsthallen med Bibbi, Ulf och Carro.
Väldigt roligt tycker jag!:)
Dock kom det mer folk när vi gick än när vi stod där.. Men men..
Efter det har det blivit mer matte i ca 1 timme eller mer. Nu passar jag mina småbröder Loke och Lias.
Just nu sitter dom här och ser på Sunes Jul och käkar hembakt bröd och bullar.
Imorgon blir det matteprov och på tisdag, dagen med stort D.
Min 15 års dag. Carro och Kirre ska fixa någonting som dom säger är en bra present. Längtar tills jag får reda på vad det är för något ;)
Hoppas att ni har haft en mysig och bra helg!
Men nu ska jag sätta mig och se på  Sunes Jul
och mysa jag också. Ha det bäst!:))



Kommentarer
Postat av: Linn

Pärtan gillar också Sunes jul (jag också) ses till jul!



kram linn (& pär)

2009-12-08 @ 23:44:04
Postat av: Anonym

Sunes jul är bäst!:)

Yess det gör vi.

Kram

2009-12-09 @ 10:03:30
Postat av: Carro

sunes jul är inte bäst, jag fattar inte vad du ser i det faktiskt :p

2009-12-11 @ 21:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0