En helt vanlig dag

Normal dag idag. ( eller kan den någonsin bli normal när man går i 9a) . Haha!
Vi hade vanliga lektioner och efter skolan fikade jag med Carro och hennes mamma.
Sen åkte vi till Carro och hoppade studsmatta och spelade fotboll.
Sen var det tjejgrupp och det betydde kycklingfajitas! Yummie! :D
Nu har jag precis avslutat en jogging/powerwalk runda.
Dusch snart.
Imorgon blir det färgning av det gula håret och det MÅSTE bli bra!
Silvershampo ska inhandlas på tisdag, då jag får pengar!
Bild kommer så småning om!






Pussar ! ♥

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

åhh det tycker jag:D ingen sommar utan mjukglass inte :P

2010-04-16 @ 20:28:32
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0