fy fan vilken natt/dag

Det jävligaste natten och dagen på länge.
Så fort jag rörde mig i sängen mådde jag illa som tusan och var väldigt nära att .. ja ni vet vad!
Ont i magen och feberyra! Så fort jag slöt ögonen, var jag liksom i en annan värld ;o
fast jag var vaken. Så weard!
Har sovit och vilat största delen av dagen. Syster är också sjuk, men hon blir det på ett annat sätt än vad jag blir.
Mum hostar och är också sjuk. För ett par dagar sen var Lias sjuk och Loke var i morse, men bättre nu.
Hade pratat lite på att färga håret imorn. Dock får vi se hur det blir med det.
Dels om Bibbi kan och dels om jag mår bättre.

Om du läser detta Bibbi, jag skriver/ringer imorgon! :)



Tur att man har en sådan go mormor som snart kommer med tidningar och frukt till oss <3
Dock har jag inte ätit någonting idag, men men..
Sen ska jag ta hand om min häst, men det klarar jag..



Puss från sjuklingen!

Kommentarer
Postat av: Ankiepankies

Hoppas du får en mysig onsdag! :)

2010-04-07 @ 18:33:40
URL: http://ankiepankies.blogg.se/
Postat av: New York Catcher

Man är ständigt en slav under sin egen oförmåga att släppa sig fri. Världen älskar oss så hämta dig bästa film, kryp ner under täcket och njut av att vara kravlös.

2010-04-07 @ 18:36:44
URL: http://newyorkcatcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0