idag mår jag..

suuperbra!! :D
Dock blir det ingen färgning idag, var ju sjuk igår och bättre att vänta någon dag innan man träffar folk.
Vill ju inte smitta vännerna. Inte blaa ( som Bibbi så fint brukar säga) .
Det var väldigt gott att äta förut. Hade inte ätit sedan i tisdags och det är ju två dagar eller iallafall 1,5..
Ska nog hoppa lite studsmatta sen och få lite träning. Orka med promenad och springtur är nog inte så jättebra idag, trots att jag mår bra..



Ett inlägg som jag velat skriva länge skriver jag nu!
Jag stör mig lite på tex vissa bloggare som kanske är 14,15 år som är ute och festar varenda kväll.
Det kan ju vara kul att gå ut lite då och då tycker jag, men varenda helg??
Man vet ju vad dessa fester för DESSA människor innebär.
Och det behöver jag inte ens nämna.
Det blir som en rutin, ett mönster för vissa.
Skolan på vardagarna ( om de ens går i skolan). Släpar sig igenom dagarna, trött och sliten.
Fredagarna = partajj. Ute hela natten och då sover man såklart hela dagen efter.
Men självklart blir lördagen fest också, det vore ju synd att göra någonting annat en dag.
Då sover man hela söndagen och så är det skola på måndagen och man fortsätter skolan , trött och sliten. Onödigt tycker jag!
Nu menar jag inte att alla som är ute ofta gör såhär, men jag menar att endel gör det.
Visst är det deras val, men jag anser att det är att slösa bort helgerna totalt.

Det var min åsikt det!:-)


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0