lugnt todaay

idag var det en lugn dag. Orkar inte göra någonting.
Har iallafall hoppat studsmatta idag ( för träningens skull) och så stack jag iväg till stan på repetition.
Innan det var jag med Izza, Nelle, Elena, Elin och AK.
Söta och goa människor det där!
Hade jättekul med dom!
Dom åt och jag och Izza köpte dricka. Dessutom såg vi Andreas och hans middagsdejt Erik? tror jag han heter iallafall!
Sen satt vi på fågelmannen, de andra käkade glass och vi pratade och hade asroligt!
Nu blire nog dushen again och försöka få ut silverschampot som blev kvar sen förut. Är blå och rosa i hårbotten nu! Not good!
Sen får det bli någon film. Dock ska jag upp tidigt imorn, vid 7. Käraste hästar ska ha frukost. Men kan ju alltid sova efter det. Måndag skola. Kul att träffa de bästa igen. ( och då menar jag de som verkligen är schystast) if you know what I mean! ;)


Jag och en av de bästa vänner som finns!  I bakgrunden syns Marcus, en rolig en! ;)


Puss!

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

tackar så jättemycket :D

gillar också de ! kram

2010-04-25 @ 13:03:20
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: frida

Tack så hemskt mycket!



&jättefin bild! :)

2010-04-25 @ 20:16:58
URL: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0