otroligt tråkig dag

Detta måste vara den tråkigaste dagen på mycket länge.
Vaknade och käkade banan och mjölk till frukost.
Såg på Smala Sussie och satt vid datorn.
Tog en promenad, käkade lite godis och en banan.
Nu sitter jag här igen.
Väntar på att någon ska vara social. Dock verkar ingen gilla den idèn just för tillfället -.-
Vill bara ut, vara med vännerna och ha kul!
Är så uttråkad så jag dör snart.

Jaja.. Senare blir det väl ridning med syster,
imorgon blir det nog lugnt igen, eftersom dagen efter
är det boda borg. Hoppas det blir kul iallafall.
Kanske färga håret på onsdag (?)
Och måste verkligen göra något kul till helgen.

Nu har jag tråkat ut alla, inclusive mig själv.
Så nu får jag fortsätta tråka.


Puss!

Kommentarer
Postat av: kirre

tjjaa .. du på onsda ska jag kanske färga mig så vi kan ju dra till stan, fika jag fixar mig sen köper vi färg till dig och drar hem till dig och färgar eller? för aa.. :P <3

2010-04-04 @ 19:11:46
URL: http://iintesomallaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0