så kan de gå..

eftersom jag har tråkigt gör jag ett eget test..
What a life, kanske ni tänker.
Men jag har faktiskt ett liv.
Bara inte idag..


Namn: Emelie såklart!
Ålder: 15 år, men fyller 16 ( i december )
Intressen: Vara med vännerna, ha roligt, rida, shoppa ( observera att jag ÄLSKAR att ha kul)
Ogillar: Djurplågare, orättvisa med mera.
Favoritdjur: Älskar nästan alla ( dock inte småkryp)
Dina 3 favoritinternet sidor ( msn osv räknas) : Facebook, Spotify och bloggar
Favoritblogg/ar: Febb, Egoina, Dennism, Isabelleströmberg och mina vänners bloggar
Favoritoutfit: Svarta leggings/ ljusa jeans, linne, skinnjacka och tygskor
Favoritsport: Ridning och innebandy:D
Vad gillar du för mat?: Allt! Men dock är kinamat favoriten.

JUST NU:
Vilken musik lyssnar du på? Stenbrott- Kent
Vad har du på dig för kläder?: Mjukisbrallor och Wezc tröja
Vad tänker du på just nu?: Det är en massa saker som knappt jag vet! Men antar att det är " girlstuffs" ;D
Vad skulle du vilja göra nu? : Vara med vännerna, göra iordning oss, äta mat och sen gå på fest! :D
Om du plötsligt vann en miljon kronor, vad skulle du göra just nu? : Ringa alla som jag kände och berätta. Sen skulle jag fira med en stor fest som skulle vara dyr kan jag säga! ;) Sen skulle jag väl dra på stan och köpa en massa saker till mig och dom jag kände. Och direkt boka en resa till ett varmt land! Det var bara lite av allt jag skulle göra ;)
Vem skulle du helst vilja vara med nu?: Mina vänner eller någon snygging ! ;)
Och tillslut, " just nu`s " bästa låttext: Chans- Kent

De små små orden är svåra ord
Och de hårda orden är enkla ord
Och jag fick chansen du gav mig chansen
Men nu är det för sent



<3


Kommentarer
Postat av: Evelihna Strömberg

Snygg header! :D

2010-04-05 @ 15:03:11
URL: http://evelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0