en ny dag återigen

Dagarna går oerhört snabbt. Endast två veckor kvar tills skolan börjar.
Det ska faktiskt bli roligt. Börjar ju en ny skola och allt så..
Och idag beställer jag löshåret :D Får se om mitt "rikitga" hår behöver klippas och sånt bara..
Men vafan.. Oavsett om jag passar i håret eller inte så ska jag ha det! ;)
Och idag måste jag verkligen ut och springa lite. Konditionen är inte perfekt nu om man säger så!
Och om jag ska vara med på Solberga-Klassikern (dvs 6-7 mil på cykel bla) måste jag ha lite bättre kondis..
Dock är jag otroligt trött..
Måste dessutom plugga teori mitt i allt och it sucks!
Men men.. Man måste göra endel tråkiga saker här i livet..
Blandannat gå den linje som har mest pluggande av alla typ.. Och jag som tyckte 9an var jobbig ;oo
Men samhäll blir nog perry, eftersom jag inte är hundra på vad jag vill bli än..
Kanske psykolog eller kurator.. Men är som sagt inte säker..



Lämna en kommentar och gör mig glad!


Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg om du vill =)

2010-08-09 @ 13:16:18
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Cissi

Vad kul att du vill vara med i dagens blogg! Lycka till! =)

2010-08-09 @ 16:03:51
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0