förlåt;)

förlåt att jag inte har bloggat på några dagar nu, men internet har cepat..
Det gör det nu med, lånar morfars laptop nu några dagar. Var lite halvt desperat!;)


I tisdags var jag ju med Lisa.  Trevligt att träffa henne igen efter typ hundra år:)
Vi fikade och snackade om allt mellan himmel och jord.
På kvällen var Linn och Pär här, käkade tacos och snackade lite.
Mysigt det! Gillar min släkt, grymma e dom!
Det som är bäst är att jag kan snacka om allt med vissa av dom. Det är bra att man kan vara så öppna liksoM!;d
På kvällen snackade jag med Kirre också...

I onsdags var jag med Carro på stan.
Jag köpte mina lovers ( skor) som jag spanat in..
Carro kollade på vinröda converse som jag tjatade på att hon skulle köpa. ( och det gjorde hon idag).

Idag har jag chillat mest. Passat mina syskon..
Sen cyklade jag och Emmy till stallet. Självklart tjafsade vi lite, men annars var det kul..
Efter det har jag dushat och lyssnat på Kent! <3

Imorgon är det hamnfest. För er som inte vet vad det är, kommer det endel artister och sånt..
Lite som en mini arvikafestival;) Får hoppas att den blir lika bra som festivalen också..
De artister som kommer är Amanda Jensen, The Ark, Björn Rosenström, The Baseballs mfl..

har inga bilder på denna datorn, men ni ska få en bild på killarna i mitt liv! Vilka tror ni det är;)












Kent såklart <3





Hörs sen! Puss!

Kommentarer
Postat av: j

Nice :)

2010-08-06 @ 14:40:01
URL: http://johannasrosavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0