jag ska tänka före handling..


Najjs kväll igår!
Dock är jag död idag. Kaffesugen.
Men orkar inte fixa det ( eller ja, jag kan inte).
Idag blev det donken till frukost, gött det!
Charlie till mat, kycklingsallad!
Sen drog jag och Amanda till Ica och köpte en massa choklad, munkar och dricka.
Älskar det!


Nu ska jag kolla Scrubs, sen Två och en halv män eller vare heter! En massa komedi saker på tv nu. Gillar det!

En bänkrad i en rastlös sen april
Jag tittar över axeln och ser dig blinka till
Jag kan få dig när du vill
En vind blåser skräp längs korridoren en sista gång
Och du & jag håller andan och håller händer i språnget
Det är inte så långt hem






Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0