kvällen gonna be mysig!

Favoriterna kommer hit! Vi ska nog käka, se på film kanske och snacka allmänt.
Dock sova hyfsat tidigt idag. Men men..
Och idag blev jag sugen på att se på innebandy match! Dock vet jag inte när dom är, men får fråga.
Drar med mig Linnea också oavsett om hon vil leller inte! ;) Eftersom Linnea är det största innebandy-fanet av mina kära vänner!
Dessutom vill jag att en viss person ska logga in på msn typ NU! Eller sen.. Eller skaffa pengar på mobilen..
Och nu skiter jag i om någon läser detta och tänker : fan vilken desperat person! Men det bryr jag mig inte om för 5 öre! Jämt så ni vet!!



kan inte hjälpa att jag var såhär snygg i 7an! -.-


Lite förändring.. Dock är detta i april, men jaja..



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0