ny dag och nya tag

Kvällen tillbringades med Kirre och Carro.
Dom e jävligt sköna!
Fast senare på kvällen satt Kirre vid en dator och spelade Sims, Carro spelade tv-spel, jag satt vid en dator på msn.
Sen gick Carro ifrån datorn, snodde min dator (?), så då fick jag smsa istället!:)


och ja, jag har tråkigt..




Du heter: Emelie Andren Lagerwall
När fyller du år: 8 december
Är du singel?: Yes I am!
Om fem månader är det: Januari och ett nytt fräsht år!
Du samlar på: Inget. Samlade på stenar och kapsyler när jag var liten men.
Gröna eller röda äpplen? Röda, men gröna är också najs.
Vem ringer du när du är arg/ledsen?  Ibland sitter jag själv. Annars ringer jag någon av vännerna eller snackar med mor min.
Gillar du golf: Nej
Vilken tid gick du upp idag: halv 1 kanske?
Har du sovit i din egna säng inatt: näej;)
Har du strumpor på dig nu: nej? Det är sommarn, då ska man inte ha strumpor..
Hur svarar du i telefon: Hej det är Emelie eller hallå. Beror på vem det är..
Ikväll: göra ikväll? chilla
Vad ska du göra imorgon: inget planerat än!
Var vill du bo när du blir stor: Något lyxigt ställe haha!
Är det okej att gråta: Klart det är. Jag gråter för allt. När jag är ledsen, har ont, när jag är glad och allt.. ;)
När grät du senast: Antagligen igår ( fast av skratt) ;)
Vilken årstid tycker du bäst om: Sommaren självklart!
Laddar du ner musik och film från Internet: Är inte så teknisk så vet inte hur man gör! x)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa en massa, resa med familjen och bjuda vännerna på en massa! ( + köpa en ny dator)
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, men det är snyggt (a)
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag går i skolan brukar jag inte kunna sova längre än halv 10. Men nu när det är lov sover jag gärna till 12- 1 ;)
Har du piercing: Nej men vill ha!
Vill du gifta dig: Ja!
Vill du ha barn: Ja det vill jag!

Solar du ofta: nej inte speciellt.
Gillar du att dansa: jag suger på det, men kul när man inte ”seriösdansar” ;)
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: inte vig! x)
Dricker du helst när du är törstig: Vatten är bäst!
Tror du på ett liv efter döden: Jag är hundra på det, så ja!
Tycker du om sushi: Aldrig provat!
Vad äter du helst när du ser på film: Choklad och en massa godis!
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Nej,!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: absolut inte morgon, så isåfall kväll!
Vilken ögonfärg har du: Blåa med grönt i mitten (stolt över detta)
Vilka hårfärger har du haft: orange, gult, blont, lila, svart, mörkbrun, brun, röd! x)
Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja det tror jag!
Biter du på naglarna: När jag är nervös;)
Är du beroende av något: Ja. Och det är jobbigt.
Röker du: inte vanligtvis!
Hur ofta tränar du: Rider ibland och springer/promenerar några gånger i veckan.. Men på vintern tränar jag mer konstigt nog x)
Senaste låt du hörde: Turn the lights off- Kato
Vad gör du på helgerna: sover, tart lugnt, är med kompisar och lite sånt.. Plus käkar godis!
Brukar du bädda sängen: ibland gör jag det ( men då är det mamma som tvingar mig).
Hur många timmar sover du på en natt: beror på.. De senaste dagarna har jag säkert sovit minst 10 timmar per natt! Men skoldagar är det väl 7-8..
Senaste bok: Någon bok som är systers..
Har du kysst någon under den senaste veckan: näej.
Vad var det senaste du skrev på msn: (:

Vad var det senaste du skrev på sms? Jag med! Sov gott (a) <3

Önskar du att du bodde någon annanstans: JA! I någon stad där det händer mer saker. Dock är det mysigt ibland..
Vem kramande du senast: jadu.. Det minns jag inte! x)

Hur många lampor har du i ditt rum: 2
Vem ringde dig senast: Det minns jag inte ( as usual).
Vad är du allergisk mot: Ingenting.
Var du glad igår: JA!:D
Vad är din favoritfärg: Rosa och blå. Dock gillar jag alla!
Sminkar du dig: Ja.
Känner du dig värdelös: det gör väl alla?



Nu tar jag en promenad..
Ses folks!

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: så bra, jo samma här :P

när börjar du skolan? :)

2010-08-14 @ 21:10:53
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0