daaan före juuuul!!!!!!!!!


Kvällen har varit myyyysiiiig!
Skrattat som en sate med mamma och Emmy!
Mamma är grymt barnslig haha. Jag skämtade med henne om att hon borde hänga med ett gäng fjortistjejer på en fest och sitte där och skratta ( åh va fjortisfull) haha!. Hon gillade dock inte det haha.
Det tråkiga var att jag precis spillde ut en halvliter julmust på en vit matta :( OGILLA!

Imorn hoppas jag att jag får pengar så jag kan köpa en dator! Behöver verkligen en haha!
Plus ska köpa ett gymkort, så nu jäklar blir det träning:)
I need it !
Imorgon på morronen ska jag dra till mina hästar, så ingen sovmorgon här inte.. Men sånt e livet!


Så från mig till er : EN RIKTIGT GOD JUL!!!!!!!!!!!! <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0