fredag och chill

patetiskt
jag gillar ordet patetiskt.
Hm, jag är en aning konstig.

Iallafall är jag just idenna stund i Sveriges kära huvudstad. Har ätit tacos och tagit det lugnt.
Precis så som en fredagskväll ska va! Blir här tills söndag. Skönt faktiskt.
Arvika är så trist. Ska flytta när jag blir 18, det är en sak som är säker haha!

Imorgon blir det antagligen stan, fika? och kolla på grejor. I hope so!
Nästa helg blir det ut ( hoppas jag iallafall ) :)
Är sjukt trött, så funderar på att gå och lägga mig snart.






Puss!

Kommentarer
Postat av: bibbi

ja jag och alen har tänkt att vi ska på lucia fest till robin om vi får för han, men det får vi säkert för han är så kåt på alen så;) haha, men du kan nog hänga på om du vill din räka:D :* det är lördag den 11..



TjaEmelie/ Alen :D

2010-12-03 @ 23:32:20
URL: http://jageranonym.blogg.se/
Postat av: kirre

EN VECKA HAR GÅTT OCH HÄR HAR DET DÅ IALLAFALL INTE HÄNT ETT SKIT!

2010-12-09 @ 23:36:16
URL: http://kirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0