JUUUL JUUL STRÅÅÅÅLANDE JUUUL

sitter här med uppblåst mage, trassligt lockigt hår och ett leende på läpparna!
Har varit riktigt kul med jul idag. Och det bästa är att det är ytterligare ett julfirande kvar och ett antal mer julklappar att öppna.
Har ju bara öppnat från familjen och mormor och morfar än.
Snart bär det av till gammelmorfar och gammelmormor ( eller mja, gamla och gamla, 78 och 79 tror jag dom är haha).
Har iallafall fått pengar, kläder, en dag på spa ( :D:D), lösögonfransar, en ASGRYM Elvis Presley mugg mm. LÖÖVEIT!
Karl Bertil Jonssons jul är det snart eller nja om en timme drygt. Älskar den pöjken! Så skööön!
Snart äre nytt år också. Nyår ska bli grymt dt är ett som är säkert. Dock vet jag inte vart vi ska vara eller något än men det ordnar sig alltid!
Det nya året ska bli grymmast om jag får bestämma mohaha!

Dessutom måste jag säga att jag är grym som jultomte! ( bild kommer mohahaha).


haha, april 2009! Lik mig själv men ändå inte enligt mig.


åh herre.
va bara tvungen att lägga ut denna. shiiieet asså. omogenunge.se?
Men saknar dock mobilen :(

april 2009

Kommer ihåg att jag var asnöjd med denna bilden. haha herregud.

Också april 2009.

åh denna bilden var jag också skiitnöjd med då ( typ slutet av 2008) haha

haha konversation på msn. Sigfriiid Andren? Ehm?

Jag åh bibbi ( mars 2009) ;)


mke gamla egobilder menmen!:)


GOOOD JUUUL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså du kan likagärna tabort din blogg...för asså.. du har 0koll på uppdatering..:S:S:S:S:S:S

2010-12-27 @ 15:50:39
Postat av: Anonym

TABORT DIN BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:s:s:s:s:s:s

2010-12-28 @ 14:28:08
Postat av: Anonym

bibbi. jag vet att det är du. jag uppdaterar när jag vill och har lust! dessutom äre ingen storblogg så jag tjänar inget på att blogga 24/7!

2010-12-28 @ 22:39:10
Postat av: Anonym

hahahahahha :D JA MEN BLOGGA MEEEEEEEEEER!!!!!!!!!! JAG KOLLAR DIN BLOGG MINST 3 GÅNGER OM DAGEN!! SÅ KOMIGEN!;):ooooo PUSS

2010-12-30 @ 13:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0