naaaada


vakna vid 11- halv 12. Kaffe såklart.
Åkte och tränade! Gött vare. Hade faktiskt mer träningssug än jag brukar ha.
Känner mig lite sugen på att ta en promenad nu också, men får se hur det blir!


Lugn kväll idag och tidig säkert. Är trött nu faktiskt!




fuck vad irriterad det gör mig. Borde inte bry mig men fuck, det gör jag ändå! Jävla no-lifer!!
Lägg dig inte i såna saker som inte angår dig, Du har fucking inte ett piss med detta att göra. du skämmer inte bara ut dig själv utan andra,

va bara tvungen. Inga namn nämnda så!




Eye and eyebrow


Måste även tillägga att jag saknar Bibbi åh Alens grymma humor! :D


See me falling, yeah down and lonely
Are the angels on their way? I'm in the dirt
Hear me screaming, see me bleeding
Cause the days no more the same without you

                     ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0