Dryg men okej torsdag

Idag var det en ganska dryg skoldag, men okej.
Dock blev det mackor/knäckebröd till lunch, skolmaten suger!! ( oftast)
Efter skolan simma med Carro. Sedan blev det att äta litegrann. Kebabtallrik ( längesen)
Vi pratade om allt och ingenting. Rooliig det!
Nu är jag hemma, orkade inte plugg. Försökte med kemin, men det gick noot good, så lämnar det
och gör det "imorgon" ;)
Finns en hel kebabpizza i kylen. Undrar om jag ska unna mig en bit eller..
Nej va fan.. Nu har jag faktiskt tränat, så nu är jag värd en bit tycker jag.
Man ska ju inte direkt vara onyttig i helgen (a)
Fryspizza hela helgen! x) Jaja!
Nej nu går jag och tar mig en bit tror jag. Orka tänka på kalorierna. Gört ju varje dag annars så..
Tror knappast det blir någon förändring på en dag(A)


Haha, nog med tjatet.. Hoppas ni har en perrrry night.

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0