Ett tag sen jag blogga?

Nu var det ett tag sen jag bloggade.
Sry.
SKolan går riktigt bra.
Klassen är underbar ( och jag menar det!!) och det är faktiskt roligt.
Fick MVG/VG idag på svenskan ( det var två delar)
Är nöjd.
Helgen ska förhoppningsvis bli kul!
Kirre hade magsjukan idag, krya på dig!:) <3
Magsjuka är någon jag hatar, har typ fobi för det ;s
Mår inte perry nu jag heller, men ska dricka te och se på tv, så kanske det blir bättre,
Får inte bli sjuk till helgen, det går bara inte!
Ha de bäst!

HIHI!



PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: TUBA [bloggen om outfits :D]

haha söt bild. allt bra med diig? =)



annars.. skriver jag om outfits varje dag, massvis med tips och "dagens insperation" m.m! =) Hoppas du vill inspereras. kram påå diig!



<3

2010-02-24 @ 17:58:24
URL: http://tubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0