Fraajdaj

Halluuuue!
Fredag idag, perry right?
C + B klippte mig idag. Good work!
Ser bäst ut om man plattar det. Dock tror jag att dom får klippa upp lite mer och
kanske lite kortare. Vi hann ej färdigt. Bilder kommer när håret är heeelt fixat.
Har varit en slapp dag idag i skolan iallafall.
Nu ska jag chilla med någon film tror jag. Imorgon blir det lugnt också och det
är otroligt skönt. Älskar lugna helger när man har absolut ingenting att göra.

Och seriöst. Mika Berndtsdotter Ahlén från I taket lyser stjärnorna: Jag älskar verkligen hennes hår.
Så vill jag ha! Bibbi och Carro, fram med saxen igen ;) (aaa)




Kommentarer
Postat av: BIBBI

du ska ha kort hår! kortare(A)

2010-02-06 @ 13:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0