Hej förkylning

Halloeeh!
Nu sitter jag här och är förkyld. Jobbigt värre måste jag säga.
Skolan är chill just nu. Rätt lite saker att göra, dock blir det mer om några dagar/ någon vecka.
Nu är jag sugen på en smootie, kanske blir att göra en till kvällsmat. Blir det inte smootie blir det fruktsallad.
Yummiiie!
Sorry återigen att jag är så otroligt dålig på att uppdatera, men har liksom inte tid.
Är otroligt trött nu, så det får bli ett kort inlägg.
Ska checka om jag finner några bilder.

Ha det bäst! ;*


En bild från 8an. Böjt hår ;o Men Peak märket gillar vi!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hoppas du är bättre tills imorgon:)

Vi ska ju repa för konserten då, krya på dig.:)<3

2010-02-03 @ 18:22:43
URL: http://akoestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0