Längesen..

Förlåååt.
Har inte bloggat på ett tag nu.
Beror på att i onsdags hann jag inte pga konfaträffen, vilket var jätteroligt.
Torsdag gick jag inte in på datorn och igår var det som sagt konsert.
Gick jättebra, var nervös innan bara. En bra kväll iallafall!
Ikväll blir det lugnt. Tur det, är jättetrött.
Måndag ska vi åka skidor i skolan och det ska bli jätteroligt.
Mysigt att sitta inne i värmestugan efter en stund och värma sig med varm choklad och mackor.
Har precis käkat mörk choklad nu. Mums är det!
Blir att dra ut på en ridtur om en stund och efter det kanske en promenad?
Imorgon ska jag sova länge har jag bestämt.
Och juste, det är ju allahjärtans dag imorgon ju! ;o
Har inte köpt någonting till någon än, men gör väl det någondag.
Kanske lite försenat men men!; )

Hade inga bilder, men blir en bild på ett gulligt par.
Är kär i Twilight böckerna bara så ni vet! <3


Puss!

Kommentarer
Postat av: Nälle

JAG HAR LÄST UT DOM NU!!!!



lite sorgligt faktiskt T.T

2010-02-15 @ 17:06:52
URL: http://corneliaeskilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0