Myysig fredag

Min fredag idag var självklart skolan först.
Blev dock möllad av Bibbi & Carro. Tar er nästa gång bitches ;)
Nejdå. Det är oftast jag som ligger på marken och får ansiktet fullt med snö, det måste jag erkänna.
Snart blir det Hey Baberiba, älskart!
Emmy är dock urduktig på att härma kungen. Själv kan jag härma Silvia * prouuud*
Imorgon kommer Linnea till mig vid 10 tiden och senare de andra ;)

Förut fick jag bilder av Carro. Såg ut som om jag hade världens former.
Det har jag inte i verkligheten. Inte så mycket iallafall.
Har blivit smalare sedan i somras och det är jag grymt stolt över!:D


Måste bara skriva en sak.
Jag skriver om sånt för att jag ibland har ångest över " mina former" och det står jag för.
Men det betyder inte att folk måste ta åt sig. Det är självklart att ingen ska.
Jag har problem, det är mitt problem. Ni behöver inte ändra er för det.
Ville bara säga det. ( fastän typ ingen läser bloggen) x)

Puss!

Kommentarer
Postat av: carro

du och emmy nya kungaparet ;p

men isf behöver man ju inte säga vad man tycker om man inte vill att folk ska ta åt sig, eller hur? och förresten. wow. uppdatering.

2010-02-26 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0