Sjuuker

Helluue darlings!
Idag är jag sjuuker.
Sov till halv 12 och såg bara på tv.
Har bara vilat idag, men känns bättre nu, så det blir skolan imorgon iallafall.
Nu är jag grymt irriterad på min sysyter, som kommer hem och klagar över att hon är hungrig.

Emmy: Jag är skithungrig!
Jag: Jaha? Har du inte ätit någon mat då? ( kl var 7)
Emmy: Nej.
Jag: Men jag trodde att du ätit, så jag åt mat och sen gjorde jag en matlåda.
Emmy: Men vafan Emelie! Och du har mitt hårband. ( sliter ur det från mitt hår)

Hon är jobbig, för att vara 12 år. 12åringar ska vara snälla tycker man ju.

Precis ätit god mat ( klyftpotatis och köttbullar), sen blire väl chill.
Orkar inte plugga idag och det finns inte så mycket att plugga.

Orkar inte skriva mer nu. Ha det bäst ;*

Puss!

Kommentarer
Postat av: Neha

Tja 12 så är man nästan tonåring och symptomerna kommer väl

2010-02-10 @ 01:23:31
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du, hon har varit likadan i 2 år! haha! ;)

2010-03-07 @ 12:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0