6 månader sen

Tjenare folks!
Haft en nyår + helg?
Själv tycker jag att det har varit jätteroligt.
Varit med Linnea på nyår. Det blev att vara hemma och spela wii, äta god mat mm.
Igår var jag med Josefin.
Vi köpte en melon som lördagsgodis ( och åt upp hela) ;o
Man mådde inte prima efter det kan jag bara säga.
Josefin smsade lite folk för att se om det fanns någon fest, men vi fann ingen :(
Men det var jättekul ändå.
Senare blev Josefin sugen på popcorn, så då gick vi och köpte.
Vi åt 2 påsar medan vi såg på American Pie. Gött!
Idag sov man till halv 1 kanske?
Efter det har det varit chill.
Imorgon blir det att simma med Carro och Kirre.:)
Och på onsdag blir det tävling!
Det gillas till hundra procent..

Juste.
Idag är det 6 månader sedan Arvikafestivalen ( och den bra tiden)
Det var tider det.. Miss it :/
Men livet går vidare och detta året ska bli bääääst.

Ni får ha det dunderbra tills jag skriver igen.


Btw, tycker ni jag har förändrats genom åren?




Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du har:s Alla förändras när man är liten. Va du typ 3 där? och nu 15. Alla förändras på 12 år:s det hade varit bättre om du tagit en bild på dig där du gick i 5an eller ngt:S

2010-01-03 @ 22:44:06
Postat av: sandra ♥

hejhej:D vad gör du ?

2010-01-04 @ 00:03:50
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

God fortsättning, kika gärna förbi min blogg och skriv vad du tycker:) Om du gillar den så är det bara att klicka på den blåa knappen på bloggen så får du följa den helt gratis:D Blir så glad för varje kommentar!<3

Tack i förhand

Kram Denise

2010-01-04 @ 19:59:41
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0