En ny dag

Tjoyy.
Idag skulle det ju vara tävling, dock blev den inställd pga kylan.
Det var 25- grader här hemma, men i stan var det -28 grader så det var inte så konstigt.
Idag har jag bara fixat litegrann hemma, städat och plockat osv.
Dessutom har jag lagat tacopaj ( gott och rätt nyttigt också) .
Lagade till resten av familjen också..
I think they like it.
Dessutom tog jag och Emmy lite bilder på olika outfits.
Kommentera gärna vilken ni tycker är snyggast! ;)


Tacopajen, mums!




Suddig och dålig bild, men men ..
Tröja: Vero Moda
Leggings: M&B Fashion
Skor med inbyggd klack: Minns inte var jag köpte ;)




Tröja: Gina Tricot
Jeansleggings: M&B Fashion
Uggs: Skopunkten



Tunika: Bik Bok
Leggings: Gina Tricot
Klackskor: Skopunkten



Skriv gärna vilken ni tyckte var snyggast eller släng in en kommentar allmänt så blir jag glad:D!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-07 @ 13:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0