;))

Tjee!
Jag har inte hunnit blogga dom senaste dagarna, så passar
på att uppdatera när jag har tid..
Just nu är jag sugen på godis ( har ej ätit det på 2 veckor nu) Reekord! ;)
Istället för godis har jag ätit frukt och grönsaker (a
Bra det också.
Dock ska jag nog unna mig lite senare. Kanske glass eller något liknande.
Har ganska nyss kommit hem från träning, snart blire ridning.
Imorgon blir det lugnt, gött det.
Sportlovet måste bli roligt tycker jag!:D
Dessutom har jag köpt en snyyygg skinnjacka ( HAPPIIE)
Nu tjatar mamma på mig, så nu drar jag! Have it good!

Var tvungen x) Happiieface!



Och jag älskar knäckebröd. Det fick bli dagens lunch!:)



Puss!

Kommentarer
Postat av: Tess

Knäckebröd är grymt gott :)

2010-02-05 @ 13:15:36
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0