Första skoldagen

Första skoldagen idag då.
Både ris och ros.
Det som inte var så värst kul är att gå upp tidigt och lägga sig tidigt.
Dessutom hade jag ont i magen och var helt öm . Weard ;s
Det bästa var ju självklart att träffa vännerna igen, det är ju alltid kul.
Otroligt pigg idag också.
Imorgon blir det pulka på idrotten och det gillar vi till max.
Dock har jag en pinsam hockeyhjälm som pappa hade för läänge sen! x)
Ska se om jag hittar någon pulka bara..
Torsdag blire förhoppningsvis träning med Maria och på fredag solarium med Bibbi, Carro, Kirre och maybe AK.
Ska också göra läxor typ hela veckan också. Gör jag dem inte nu, blire till helgen -.-


Bild från i början av 8an. Usch på mig. Men bjuda lite på sig själv är roligt ibland ;)





Puss!

Kommentarer
Postat av: ellen

Vill du veta hur du kan tjäna pengar på din blogg SUPER LÄTT genom att lägga in reklam? Elr gillar du att läsa om mode/skönhet/utseende? Jag går första året på Stylist linjen, lär mig massa saker om makeup, stil osv. Kolla min blogg & läs mer! kram

2010-01-11 @ 20:53:16
URL: http://deeliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0