Im sorry

Tjenare!
Ledsen att det har blivit otrooligt dålig uppdatering.
Det har dock inte hunnits med.
Men ska försöka skärpa mig litegrann (a)
Igår va jag ute ett tag med Maria. Det var en fest på Ritz, men dock
måste man ju vara 16 för att komma in och jag har precis fyllt 15 -.-
Säkert en hel del yngre som kom in, men orkade bara inte! x)
Det finns ju fler tillfällen.
Trött idag iallafall. Och imorgon är det ju skola. Dock..
Jag orkar inte med läxor, prov och tidiga mornar. Det vore bättre med att bara
göra allting i skolan, inga prov och sovmornar tycker jag!
Som tur är ska vi börja med nytt arbetsområde snart och det känns otroligt bra!

En dålig sak är att det har blivit kallare ute. Herregud, det ska ju bli varmare och vår.
Nu sitter jag iallafall här, lyssnar på Muse och är hungrig! Ska äta något snart..


Ha det bäst sötnosar ;*

Småå bilder, men grönt te och Special k. Kan jag starkt rekomendera





Puss!

Kommentarer
Postat av: Nälle

MUSE!!! <33333 x3

2010-01-31 @ 19:08:10
URL: http://corneliaeskilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0