Onödigt inlägg men ;)

Jag har tänkt på en sak som är ganska cool.

Jag har en parfym som jag hade i somras.

Det är en sån där rätt billig parfym, som slutar lukta efter typ 5 minuter.

När parfymen var nästan slut, ställde jag den i skåpet och så fick den stå där.

För några dagar sen märkte jag att det var ett par droppar kvar av den.

Jag hade glömt hur den luktade, så jag tog på mig litegrann.

Då bara kom den fram en massa minnen framför mina ögon.

Jag mindes alla bra stunder och alla dåliga stunder.

Jag såg det typ framför mig.

Det var en otroligt häftig känsla!


Lite onödigt att skriva det, men jag tycker det var häftigt på något sätt. ( Okey, jag är konstig jag vet)
Btw, imorgon är det fredagsmyys. Ha det gött!





Puss!

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

hejsan :d genom reklam :P

det mesta genom affiliates reklam :) kram <3

2010-01-08 @ 10:57:21
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0