Tisdag one more time

Tiden går för foort.
Fast kanske är det bra?
Så blir det snabbare varmt och skönt..
Rolig dag idag, vi hade:

* SO ( kollade på film, rätt soft)
* Gympa. Åkte pulka. Roligt, gick fort. Dock frusen om fötterna
* Bild ( Skulle rita händer, iiinte min grej)
* Lunch. Fisk och god sås. Muuums!
* Mentorstid. Pratade om allt möjligt (;
* Spanska
* Svenska

Skrattade dessutom otroligt mycket. Mest på bilden tror jag!
Nu har jag precis gjort lite läxor och lyssnar nu på musik. Martin Stenmarck (y)
Senare ska jag göra en smootie och dricka te. Yummiiie!
Nu har jag inget viktigt att skriva, men ni får ha det bääääst!

Bild från Arvikafestivalen för ett antal år sen.. Tror inte jag kommer se ut såhär iår iaf (;


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0