Tisdag

Hellue!
Hoppas allt är bra med er.
Har dock inte kunnat blogga lika mycket som vanligt, pga olika orsaker.
Men nu hoppas jag kunna blogga lite mer.
Dom här senaste dagarna har jag softat, simmat med Carro och Kirre och lite mer..
Idag har jag simmat igen och träffade Bibbi och Benjamin där också.
Imorgon ska jag tävla, så det kanske inte blir värst mycket uppdatering, men jag skriver efter..
Resten av kvällen tänkte jag ägna åt att slappa.
Jag menar, jullov är väl till för att vila upp sig?
Btw, jag måste nog göra läxor ( och nej jag är ingen plugghäst) ;)
Nu kommer det en bild på en kille som är sjukt snygg ( eller var)
Han var snyggare när han var yngre, men han ser okej ut nu också.

Här är iallafall en bild på när han var ung. Så fin!
;)


Ha det bäst! :*

Puss!

Kommentarer
Postat av: carro

nu påminde du mig om läxor, tack -.-

2010-01-05 @ 22:46:48
Postat av: - Entrevista.

V: Tack :)

Allt bra annars? :D

2010-01-06 @ 11:21:35
URL: http://entrevista.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ååh han är så grymt snygg! :D

2010-01-18 @ 19:22:37
URL: http://inala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0