funderar på att...

dra mig mot sängen. Läsa lite och sen sova.
E faktiskt ganska trött..
Kanske lite Kent innan man ska sova. Det skadar aldrig!
Blir inte challa med J imorgon, utan bara lite lördagsmys istället. Guett det också!:)
Mitt getingstick är bättre nu, så ni vet alltså. Så jag dör nog inte!
Just nu lyssnar jag på Johnossi- Whats the point grymt bra låt!
Tipsar starkt om den!
Förhoppningsvis blir det snart en klass träff med (föredetta) 9A!:)
Gött att träffa alla igen! Sorgligt att skiljas från dom!

Men nu tar man nya tag, nytt folk, ny skola och nya ( snygga) killar förhoppningsvis;)
heheee..


Och varje gång du möter min blick
blir min värld en aning större
Varje gång du möter min blick
hör jag ditt hjärta ge mig blod

Varje gång du möter min blick
går en störning genom ljuset
Varje gång du möter min blick
så vet jag vem jag är

KENT <3




höhö, tror denna figuren fick dissen dock:( "Killen" ser ju lite skeptisk ut;)





Nu ska jag som sagt dra mot en dejt med min kudde.



Puss!


Kommentarer
Postat av: josefine

ja,han är ju det :D



jag skulle uppskatta om du orkade ta dig tid att rösta på mig i veckans blogg och i en fototävling. Du hittar länkarna i inlägget RÖSTA PÅ MIG. Tack så jättemycket :) <3

2010-07-31 @ 01:06:00
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: E M M A

sv: så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då? :)

2010-07-31 @ 11:48:16
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: ASIAT

vad ska du göra idag då? =)

kram!

2010-07-31 @ 11:59:33
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0