höhö!

Fick faktiskt några frågor!:)


Hur mår du idag?
höhö, tackar som frågar! Jag mår faktiskt väldigt bra!:)
Hoppas du som frågade också mår bra!

Vad ska du göra ikväll?
hmm. Tänkte förbruka mina gratis sms, men får kanske göra det imorgon. Jobbigt att smsa!;)
Ska nog chilla och se på någon film kanske. Dock en stund vid datorn först! ^.^

Vad tycker du om Kissie?
Hon är väl en bra bloggare och så. Bloggen är rolig att läsa.
Tror att hon är betydligt snällare i verkligeheten, än vad hon är på bloggen.

Max klänning, hiss or diss?
Max klänning? Vad är det för något? x) Men säger hiss ändå;p

dessa är väl inga direkta frågor men;)

Fiin header:D
Åh tack så mycket! Den är gjord av Kristin Jansson. Länkar till hennes blogg senare!;)

Gud vilken fin bild i headern du har:D
åh tack sötnos! Gammal dock, men höhö ;)

Hejj sötis! Fin blogg! :)
hejsan sötnos! Åh tack så mycket! :)


Blir väldigt glad för era kommentarer! Har ni mer frågor vid något tillfälle, får ni såklart fråga.
Vill ni inte fråga här, kan ni fråga på min hotmail: [email protected] :)


Nu har jag precis färgat håret ( eller ja, min kära vän Caroline gjorde det).
Brunett nu då! GILLA!





Puss!^^

Kommentarer
Postat av: ronja

så lite så:) allt bra?:)

2010-07-28 @ 23:18:02
URL: http://ronjakellgrens.blogg.se/
Postat av: ronja

jag mår bra :)

2010-07-28 @ 23:53:10
URL: http://ronjakellgrens.blogg.se/
Postat av: ronja

jadå:) asså bilden på din header är så jävla söt :D <3

2010-07-29 @ 00:44:33
URL: http://ronjakellgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0