mina problem

jag är en ganska komplicerad person har jag märkt.
Helt plötsligt kan jag bara bli helt deprimerad, trots att jag egentligen är problemfri och mår bra.
Jag brukar bara vilja sätta mig någonstans och gråta!
Egentligen är det konstigt.
Det finns folk, som har jättestora problem med allt mellan himmel och jord.
Också kommer jag här med mina miniproblem, som inte ens är några problem.
Jag blir så irriterad på mig själv. Tack kära för att jag har vänner! <3
Visst tröttnar dom säkert på mitt tjat om allt och inget, mina "problem" och allt. Men dom finns alltid ändå och det är inte alla som har sådana vänner.
Tillbaka till det andra. Jag tycker själv det är hur jobbigt som helst, att gå från en jätteglad tjej och sedan bli den där deprimerade tjejen som gråter för ingenting.
Det är när jag är ensam som jag blir deprimerad. På utsidan är jag den där tjejen som försöker va rolig, skrattar och som går att skämta med. På insidan och i min ensamhet så är jag någon annan.
Jag blir sådan där minst en gång i veckan och det är så sjukt jobbigt.
Folk måste tycka att jag är helt sjuk, men det är sådan jag är.
Tyvärr. Känns som det är fel på mig ibland.
Om jag pratar med en kompis i telefon, som säger att allt blir bra och stöttar mig, börjar jag gråta ännu mer.
Det var det jag ville skriva..


och en sak som är viktigare än allt annat.
Mina vänner.
Som finns för mig när jag behöver dom.
Fattar om dom är trötta på mina meningslösa problem och tjatet hela tiden.
Ändå lyssnar dom. Hade jag varit dom hade jag nog inte orkat med det.
Dom får mig alltid på bättre humör.
Är jag deppig så finns dom.
Dessutom bidrog dom nu förra veckan att jag fick en superduperbra festival.
Brukar va blyg ( var det för ett tag sen iaf). Dom har fått mig att våga och leva liksom.
Utan er vore jag ingenting, i promise!
Jag älskar er! ♥


Puss!

Kommentarer
Postat av: MissMessyHead

Hej hopp. Underbart fin header.



Allt brukar vara komplicerat i tonåren, förhoppningsvis kommer du märka att saker och ting blir mindre komplicerade (och tyvärr lite mer tråkiga) med åren.

2010-07-24 @ 23:19:08
URL: http://manhattanminutes.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Vad kul att du tycker det hihi! :D <3

2010-07-24 @ 23:20:18
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: kirre

jag älskar dig med <3

2010-07-25 @ 00:19:20
URL: http://kirres.blogg.se/
Postat av: felicia

gokväll !

allt bra med dig?

2010-07-25 @ 04:17:26
URL: http://akerstroms.blogg.se/
Postat av: Claudia

hej hej :) hoppas att jag inte stör men jag undrar om du skulle vilja kika in hos mig och besvara dagens fråga: vilken är din favorit serie? :)



kram!

2010-07-25 @ 11:18:53
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0