OMG EN DAG KVAR!

åh herregud.
En dag kvar, sen smällere!
ARVIKAFESTIVALEN 2010 SKA BLI DEN BÄSTA I VÄRLDSHISTORIEN!!!!!!!!!!!!!!
Jag + brudarna ska ha så grymt mycket kul! (a)
Kommer nog träffa lite folk som man inte sett på länge också!
Ska bli kul det! ;)


De banden jag vet att jag ska se är:

Kent
Volbeat
Maskinen
In Flames
Babyshambles
Regina Spektor
Takida
Robyn
Donkeyboy
Alice in videoland

Blir nog ännu fler.
Dock måste jag antagligen offra lite eller mycket av Robyns spelning, MÅSTE stå längst fram på KENT <3
Eller så kanske jag inte drar på Robyn över huvudtaget. Får la se!
MINST 1 timme innan Kent ska jag iallafall vara där!

FAN VA JAG LÄNGTAR!!!!


Puuuusssssssssss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0