omg;o

omg. jag tror jag just blev kär i Erik Hassle.
eller iallafall i hans röst och hans låtar.





föresten har det inte hänt något speciellt.
eller jo kanske. Beror på hur man tolkar speciellt.
något händer det aldrig. Dock är det ingenting jag skriver om här..


Och som vanligt är jag kär i Kent. Speciellt deras låt " Passagerare".
Jag står och väntar på min skjuts
Men jag har glömt bort var jag ska
Så jag flyter bara med
Glider lika planlöst av
Mot en helt ny dag

Vid ett nedbränt stadshotell
Hänger minnen envist kvar
En gång var du min stad
Nu finns inget av mig kvar
Jag är helt säker

Har du den där känslan?
Vilken menar du?
Jag menar den där känslan
Av att någonting avgörande hände
När jag var ouppmärksam
Att någonting försvann

Säg att du förstår mig
Nej vad menar du?
Jag vill att du förstår mig
Så vad menar du?
Du gör det mycket svårare
än det egentligen är
Vad är min tystnad värd?

Jag kunde aldrig stanna upp
Nej aldrig någonsin stod jag still
Jag slängde bort så mycket tid
När jag var ny och generös
Det är väl värt någonting

Och ni som kallat mig er vän
Er har jag lämnat gång på gång
Jag har behandlat er som skit
Och jag ska lämna er igen
Jag är helt säker

Har du den där känslan?
Vilken menar du?
Jag menar den där känslan
Av att någonting avgörande hände
När jag var ouppmärksam
Att någonting försvann

Säg att du förstår mig
Nej vad menar du?
Jag vill att du förstår mig
Så vad menar du?
Du gör det mycket svårare
än det egentligen är
Vad är min tystnad värd

Där inget är sig likt
Fast allt är likadant
När inget är sig likt
Vad är min tystnad värd
När inget är sig likt
Fast allt är likadant
När inget är sig likt
Vad är min tystnad värd

Dessutom Music Non stop. Egentligen är den på svenska och heter något annat.
F sa att låtarna på engelska sög, men älskar denna låten!


Så mitt drömbröllop är såhär:
Jag gifter mig med Erik Hassle och hela bandet Kent.
Då kan dom ju spela på bröllopet också.
Är det inte en prima idè?


Dessutom är jag konstig.
Ena sekunden är jag jätteglad. Sen kan någon påpeka en sak och en minut senare ligger jag och gråter.
Fan.. Varför är jag såhär?

fan, det bllir som en drog. Vill bara ha mer och mer.
Väx upp nu Emelie, man kan inte leva såhär..
Skärp dig, bli vuxen någon gång!


Konstigt inlägg jag vet, men jag har seriösa problem just nu.
Antar att bloggen vill veta lite om det och det har ni som sagt fått veta.


Ni vet att jag älskar er

Gossip Girl I think!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej vännen

fortsätt att rösta på min söta bild, det är direkt länk så ta ca 6 sekunder att rösta. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

2010-07-08 @ 23:02:15
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0