tonights gonna be a good night

ja det får vi hoppas eftersom de bästa kommer hit sen!
Vi ska nog käka, snacka och se någon film kanske (a).
Dessutom blir det nog lite nördning framför datorn ( vilket jag gjort hela dagen). Men strunt samma!
Tänkte att jag skulle va megasocial ikväll på msn, så om någon har lust kan ni ju adda megasociala Emelie!:D
[email protected]
Ja, en töntmejladress. Men orkar inte byta nu, gjorde den typ i 4an eller någonting!
Så ni får som sagt mer än gärna skriva till mig, vore asroligt!
Nu ska jag nog snacka lite med min sociala bror Loke och fixa håret kanske.
Det är inte plattat på 6 dagar typ, så får väl fixa till det nu!

Och tack alla som kommenterar snälla saker! Gillar er starkt!

Och dessutom till er som gillat header, den är gjord av Kristin Jansson.
Kirres.blogg.se. ( Är lite nörd, så kan inte länka)
Om ni kollar hennes blogg blir hon nog mer än glad! ;)


Festivalen i år blev som sagt mer än succè. Älskar den!
Dock läggs den kanske ner:( Vill inte det! Det är de roligaste som hänt iår, lätt!
Får hålla tummarna!
Därför bjuder jag på en festivalbild från förra året! ( vet att jag lagt ut den 1000 gånger).
Men tröttnar aldrig på den! (a)
Och jag saknar Pär och Linn ( Pär i mitten av denna bild).
Träffar dom om en vecka dock och detta gillas!





Kanske uppdaterar senare!

Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

sköänt skönt hoppas du hade det kul:) nej vi snackade bara en masssa skit sen kom nyss hem :)

2010-07-25 @ 22:34:15
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/
Postat av: sandra

sV: tack D:<3

2010-07-26 @ 01:35:34
URL: http://bbys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0