VARNING ARGT INLÄGG!

Är så förbannat irriterad!
Var på grymt humör förut, men vissa sabbar ju detta!

För det första beställde jag löshår.
Det hade gått över 2 veckor och det skulle ta 2-5 dagar!!
Då fick jag brevet nu ( har varit borta ett tag).
Där stod de att man skulle hämta det senast 1 juli och det var 3 dagar sen!!!!
Altså har de skickat tillbaka det nu och det tar år att få det igen!!
Och frakten blir svindyr!
Så skiter i löshåret och köper från rapunzelofsweden ist när jag får pengar!

För de andra är min syster dum!
Hon fick spel för ett natlinne (?) som jag hade haft till mitt 50-tals dans.
Min mormor hade klippt av det då.
Hon använde det aldrig och hon brydde sig liksom inte.
Men NU 1 månad senare så bara.
- Jag använde det där VARENDA dag! Emelie, det var mitt och blabla...
2 minuter senare låter det såhär:
- Men jag använde det EN GÅNG I VECKAN och jag älskade det!
Bara för att mormor ska bara: Jaja gumman, vi köper ett nytt!
Och det där nattlinnet va liksom gammalt och allt!
Dessutom sa hon att hon skulle ta hästen idag. Hon lovade det!
Sen så bara: Nej du får ta hästen idag!
Jag: Men emmy, du lovade!
Emmy ( skriker): NEEJ DU FÅR TA HÄSTEN! MAMMA!

Och hon ska föreställa 13 år???


Dessutom tjatar mamma på mig och står på Emmys sida hela fucking tiden!
Så jävla störande.


Det enda som är bra att jag snart ska träffa Kirre och kanske sova där.
Efter 2 veckor!
Saknar henne och dom andra vännerna ♥

Och imorgon börjar jag jobba. Nice!

Tack för ordet orden!



Kommentarer
Postat av: kirre

BARA FÖR ATT JAG ÄR BÄÄST!

2010-07-04 @ 23:04:14
URL: http://kirre.blogg.se/
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-06 @ 21:31:34
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/
Postat av: josefine

syskon asså jobbigt, har en 14 årig lillasyster själv, mamma tar alltis hennes parti -.-



fin blogg btw! :)

2010-07-07 @ 21:11:33
URL: http://josefinealexsandra.blogg.se/
Postat av: josse

Sv: tack så mycket :D

2010-07-07 @ 22:21:59
URL: http://josefinealexsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0