yyääässs!

hejsan blåggen!
Sitter här med min syster och tråkar.
Alla sitter antagligen ute och schteker, ska nog satsa på det jag också!
Musik, någonting intressant att läsa och sol = Perfekt!
Nu lyssnar jag på Kent ( som vanligt). Imorgon blir det nog att vara med Linnea Holmström.
Ska förhoppningsvis va med någon mer till veckan (a Får ringa någon rolig!
och taggar nu inför arvikafestivalen om 5 dagar!:D:D
fan va kul det ska bli! Längtar så mycket! Då ska det hända mycket saker kan jag säga!;)
Igår hade jag dessutom roligt på datorn. Satt typ hela kvällen och va social (a)
Sån e jag!


Jaja, nu ska jag dra ut eftersom mor tjatar i hjäl sig! ;s




Pussåkråååm! (a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0