en dag med skola, rep och Challa

Först åkte vi till skolan. Gjorde välla ingenting viktigt.
Dock hade vi idrott, fotboll och det är alltid roligt.
Tjejerna mot killarna.
Var grymt irriterad idag, för typ ingenting. Så jobbigt att ha humörsvängningar, vilket jag har all the time!
Sedan var det repetitionn, dsv dans och sång för fulla muggar!
Var väl okej. Dock trött och sur idag.
Ska försöka skärpa mig imorgon.
Sedan bar det av till Challa. Jag och Bibbi kom på ett sätt att slippa betala på tåget.
Gömma sig på toan!
På det sättet sparade vi 43 kr!:D
När vi kom dit käkade vi på Donken, cheeseburgare och Fanta Exotic.
Sen kom Carro och vi gick runt där.
Köpte ett par assöta skor att ha på skolavslutningen. Vita, med typ klack fast mer bred och liksom träklack. Ville egentligen ha höga klackar, men mina tår är helt konstiga och viker sig konstigt så detta allternativ passar mig nog bättre. Dessutom blev det ett par pilotglasögon och ett jättesnyggt blått nagellack som just nu pryder alla naglar jag har!:D



Imorgon blir det rep mellan 10.45- 21.00 ( Men givetvis med långa pauser emellan). Men dock blir det knappt någon skola imorgon. Gött det!
Lööve it!



Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0