hej;D

tjollahopp tjollahej blåggen!(;
hur äre denna fina dag?
Dagen har tillbringats med min fina vän Amanda!
Vi har cyklat och gosat med hennes söta kattungar.
Skött om söta små ponnyhästar och gått runt på stan!
Måste göras om!
Dessutom cyklade jag hem sen ( 1 mil).
Jobbigt!
Imorgon blir det Karlstad och göra prov -.-
Ska övertala mamma att skjutsa mig till HM så jag kan införskaffa lösögonfransar.
Ska ha dom och löshår på AFV ( gonna be great) (a) ;D


Jaja, nu ska jag plugga, dricka te och skriva lite med min kära vän Caroline!


Pussar!

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

va kul att du vill vara med iveckans bloggare :D

lycka till

2010-06-22 @ 11:36:45
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0