im tired

Jag är hur trött som helst.
Fattar inte varför.
Vaknade vid halv 12, tog en lugn 3-3,5 km promenad.
Solade, tog det allmänt chill.
Sen hämtade Bibbi mig på mopeden.
Drog till Kirre, solade, badade och spelade lite fotboll.
Låg bara och slöade.
När jag kom hem käkade jag och tog det chill.
Ändå är jag trött som as nu! VARFÖR????


Imorgon blir det att kolla på fotboll. Men innan det en välbehövlig sovmorgon, vilket jag iochförsig har fått hela sommarlovet men men.


Veckans måste ha:

* Löshår!!!! ( borde komma snart!!!!!)
* Lösögonfransar
* Gummiboots till min lilla häst! (;


Skrev detta här endast för att minnas det! (:


Puss!

Kommentarer
Postat av: carro

inte konstigt att du är trött, vi spela ju mycket fotboll ':p

2010-06-21 @ 20:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0