slapp söndag ( as usual)

Vaknade halv 11. Käkade frukost.
Ut i solen, käka vaniljglass.
In, se på tv, ut, sola, äta grillat och muffins.
In, snacka i telefon, käka godis, baka chokladbollar + äta lite (a)
Så har min dag sett ut i stort sett.
Ska avsluta den bra också.
Drar till bron ( vår älskade plats) med mina favorittjejer! ;)
Ska fika där ( därför bakade jag chokladvbollar). Bränna skolböcker eller slänga dem i vattnet.
Som en liten ritual.
Ska bli mysigt. Men det är om typ 1,5 timme.
Ska övertala pappa att få ta moppen dit. Hoppas han går med på det..



Känner att jag kommer gå upp i vikt av alla godsaker jag ätit idag.
Men har ju haft show och det är en jävla massa träning kan jag säga.
Dessutom äre ju fotboll imorn och det är ju bra träning!
Så kanske kan unna sig detta. :)


Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0