;)D

Jag är sugen på att göra test.
Så nu gör jag det.
Så ni får lära känna mej bättre ;)


133 tonårsfrågor


Fyra frågor om förhållanden

är du singel? - Ja och jag gillar det!
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja ibland
har du varit kär i någon? - Ja många gånger faktiskt
är du kär just nu? - Nej det är jag inte

Tio frågor om dig själv:
fullständigt namn? - Emelie Andren
när fyller du år? - December -.-
vad har du på dig just nu? - Min rutiga pyjamas ;))
vilken årstid är bäst? - Sommar!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Hotellfrukost eller en mysig pratstund med någon
vad tycker du mest om hos dig själv? - Är ganska nöjd med utseendet faktiskt ;)
vad är du bra på? -  Rida är jag nog bra på och att lyssna ( o prata för den delen)
vem älskar du mest på denna jorden? Väldigt många
sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tilsammans med någon är mysigt (a)
sov tillsammans med någon eller ensam i natt? - Syster sov bredvid mig! x))

10 frågor om dina vänner:
vem vet allt om dig? - Hm. Ingen vet väl preciiiis allt men..
vem är den roligaste av dina vänner? - Alla, när dom får till det ;)
vem är snyggast av dina vänner? - Everyone
vem är mest partyprisse? - Innan skulle jag nog säga Maria eller Josefin. Men efter helgen insåg jag att typ alla är det:)
vem är den du helst har filmkväll med? - Alla (a)
vem av dina vänner är mest "evil"? -  Bibbi ;D (a)
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? -  Går själv. Man lär känna den andra bättre då.. Jag själv skulle nog bara prata med min kompis då..

10 Frågor om din familj:
vem står dig närmast? -  Alla
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Mja ibland
vem är farligast i din familj? -  Emmy lätt
vem ser roligast ut i din familj? - Ingen kommentar ;D
vem är coolast? -  Lugnt jag! ;)
har ni något husdjur? - häst, katt, kaniner ( fiskar)
vem har du mest gemensamt med? - Mamma
vem står för underhållningen? - Alla gör det på sitt eget sätt
vem sover du oftast med? - Mig själv?
roligaste kvällen med familjemedlem? - Rätt många

10 frågor om idag:
vad har du gjort? - Sett på film, bloggat, ridit, dushat
har du varit glad idag? - haha aah
har du varit ledsen idag? -  Nejdå
har du gjort något bra idag? - Mjaaa


vad ska du göra nu? - Träna ( situps och sånt), blogga och se på tv
har du gjort något dåligt idag? - skippat frukosten ;S
vad har du ätit idag? - yoghurt och strömming ( inte tillsammans då)
är du trött nu? - Ja
vad händer imorn? - Träna och packa

SKOLAN:
Går du i skolan? - Ja?
Har du varit i skolan idag? - Nej

ANNAT:
Hur mår du just nu? - Hungrig ;o
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - Yes
Har du piercat dig? - Vill, men mamma har en annan åsikt -.-


ÖVRIGT:
Är du hungrig nu? - JA!
Vad är klockan nu just nu? 18.33
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? -  facebook

FAMILJ:
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Några timmar sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Några minuter sen
Älskar du din mamma? Aah
Älskar du din pappa? Aah

SPORT:
Går du på någon sport? - Jaa
I så fall, vilken/vilka? - Ridning
Trivs du med den sporten? - Japp
Tycker du att den sporten är rolig? - Annars skulle jag väl inte hålla på med den??
Gör den sporten dig glad när du håller på med? - oftast

ÖVRIGT:
Gillar du punk? - Mja, inte riktigt min smak kanske ;)
Har du sminkat dig idag? -  Lite, behövs inte så mycket, Skulle inte träffa ngn speciell så..
Isåfall, vad för smink? - Macara
Vad har du på dig för trosor just nu? Vanliga?
Hur ser dem ut?  Rosa
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - En blå
Hur ser den ut? - Snygg (a)

MUSIK:
Lyssnar du på musik just nu? - Yeah
I så fall, vilken låt för tillfället? - In my head- Jason Derulo
Vad gillar du för musik? - Är en allätare ;)

KLÄDER:
Har du fler än 4 linnen? - Ja
Har du fler än 3 jeans? - Ja
Har du fler än 5 tröjor? - Ja
Har du en vit bh/topp? - Ja
Har du en svart bh/topp? - Ja

SMINK OCH HÅR:
Använder du mascara? - Ja
Använder du wax? - Nej, men det är assnyggt på killar (a)
Använder du ögonskugga? - Ja
Använder du kajal? - Ibland
Använder du hårspray? - Ja
använder du volymspay? -  Nej
Andänder du mousse? -  Inte ofta
Använder du deodorant? - Ja
Använder du skinspray? - Nej
Använder du parfym? - Ja
Använder du läppglans/läppstift? Ibland läppglans, men inte ofta

Använder du brunkräm/foundation? - Ja
Uppsatt hår eller hängande? - Båda
Plattar/lockar du håret varje dag? - Ja
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat ? Nej



Nu vet ni mer om mej ;)D

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Kul att du vill vara med i veckans blogg, i mon kommer de 10 finalisterna upp :) Lycka till :D

2010-03-03 @ 21:28:42
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0